5 تا کاری که باید بعنوان غرفه دار انجام بدی!

آقای نویسنده آقای نویسنده آقای نویسنده · 1400/5/9 08:12 · خواندن 1 دقیقه

هر کسب وکاری باید محصولات و خدماتش رو بفروشه وگرنه با وضعیت الان بازار، یکماه هم باقی نمیمونه!

در این متن کوتاه، تنها قصد داریم فقط برای شما، راهکاری عملی پیشنهاد بدیم که سریعا به فروش برسید. اطلاعاتی که در ادامه می‌خوانید، بسیار ارزشمنده و حاصل پرسش و پاسخ از تعداد زیادی از مشتری هست که معیارهاشون رو درباره خرید عنوان کردند...

یک نگاه کوتاه:

قیمت منصفانه داشته باشید

سعی کنید ارسالتون رایگان باشه

عکس مناسب برای محصولتون بذارید

اطلاعات درست و کامل برای محصولتون بنویسید

به روش اصولی تبلیغات بکنید

برای مطالعه بیشتر، اینجا کلیک کنید.

 

 

قیمت یکی از پارامترهای اصولی است که برای همه اقشار مهم است.

اما منظور از قیمت منصفانه، یعنی پایین ترین قیمت؟! خیر

قیمت منصفانه، یعنی بهای واقعی کالا + میزان سودی که به شما کمک می کند تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه بدهید!

کمی درباره قیمت منصفانه باید بیشتر بررسی بکنیم. فرض کنید شما تابلو فرش میفروشید (یک مثال از بازار تزئینی)

هزینه بهای تمامی شده مواد اولیه به کار رفته در این کالا، مثل مواد اولیه فرش، چوب تابلوی کناره های آن و مواد لازم برای دوخت و یا چسباندن تابلو فرش + حق العمل کار (بالاخره شما برای ساخت این کالا وقت صرف کردید و باید هزینه آن را در نظر بگیرید.)

این روند قیمت گذاری به گونه ای هست که مشتری دچار دگرگونی نمی شود!

وجود تخفیف احتمال فروش‌تون رو افزایش خواهد داد، که یک اصل در دنیا است. اما نباید این تخفیف همیشگی باشد و یا همیشه خیلی زیاد باشد!

دو کالا به صورت ذیل هست:

  1. عسل یک کیلویی با قیمت 100هزارتومان

  2. عسل یک کیلویی با قیمت اولیه 120هزارتومان، اما با تخفیف 100هزارتومان

احتمال فروش دومی بیشتر است، سعی کنید با گذاشتن تخفیف و کاهش بخشی از سود خودتون، در ابتدای راه، مشتری بیشتری جلب بکنید!